شناسهٔ خبر: 66895271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بومی سازی نرم افزار شناخت شخصیت شغلی در یزد

بومی سازی و طراحی نرم افزار شناخت شخصیت شغلی در دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد یزد انجام شد.

صاحب‌خبر -

بومی سازی نرم افزار شناخت شخصیت شغلی در یزد
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای آگاهی اولیا از شناخت شخصیت فرزندان خود موفق شد نرم افزاری شخصیت شغلی را طراحی و بومی سازی کند.
 
ابراهیم حاجی‌زاده با اشاره به طراحی و بومی‌سازی نرم‌افزار شناخت شخصیت فردی و شغلی دانش آموزان در دانشکده مهارت کارآفرینی آزاد یزد اظهار کرد: برای کمک به والدین دانش آموزان و برطرف کردن نگرانی آنان در انتخاب رشته دانشگاهی مناسب با روحیه و توانمندی آنان، این نرم افزار را طراحی و بومی‌سازی کردیم.

مدیر آموزش دانشکده مهارت و کارآفرینی ادامه داد: اولین داوطلبان تست شخصیت، دانش آموزان کلاس نهم مدرسه محمد رسول الله بودند. با کمک این آزمون به دانش آموزان کمک شد تا درک بهتری از خود برای انتخاب رشته و ورود به بازار کار در آینده داشته باشند.

وی در توضیح این نرم افزار عنوان کرد: نرم افزار شخصیت شناسی بر اساس آزمون‌های موجود طراحی گردیده و بومی سازی شده تا با عقاید و آداب ایرانی همخوانی داشته باشد و سوالات برای گروه دانش آموز قابل فهم باشد این تست بر روی وب سایت دانشکده مهارت و کارآفرینی قرار گرفته و دانش آموزان با پاسخ به سوالات از ساختار روانی خود از جمله شناخت شخصیت خود، انواع هوش، هوش شغلی خود، علاقه‌مندی‌ها، پیشنهادات شغلی و توصیه‌های رفتاری و بسیاری ازموارد دیگر آشنا شدند و سطح آگاهی از خود را برای انتخاب رشته دانشگاهی متناسب با توانایی‌هایشان برای ورود به بازار کار بعد از فارغ التحصیلی افزایش دادند.

حاجی زاد افزود: برای حدود ۷۷ نفر از دانش‌آموزان کلاس نهم مدرسه محمد رسول الله شناسنامه شخصیت فردی و شغلی صادر و تحویل گردید و بسیاری از دانش‌آموزان را به شرکت در این آزمون راغب کرد.

ابراهیم حاجی زاده متذکر شد: کلیه دانش‌آموزان مشتاق به شناخت شخصیت در صورت تمایل می‌توانند برای اطلاع از شخصیت شغلی خود، به وب سایت دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

نظر شما