شناسهٔ خبر: 68325541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

جبهه مقاومت در دنیا چهره بین المللی یافته است

تربت حیدریه- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز جبهه مقاومت در دنیا چهره بین المللی یافته و از مرزهای خاورمیانه عبور کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار یوسفعلی زاده ظهر جمعه در اولین روز هفته دولت و یادواره سرداران شهید و ۱۵۰ شهید والامقام شهرستان مه ولات که در مسجد جامع شهر فیض آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت در دنیا چهره بین المللی یافته و از مرزهای خاورمیانه عبور کرده است و تنها مختص مسلمانان نیست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: به برکت خون شهیدان، انقلاب اسلامی به تمامی جهان نشر پیدا کرده که این از فضائل دفاع مقدس ما بوده است.

وی ادامه داد: ما در نزدیکی‌های فتح قله و در مسیر پیشروی به سمت اهداف بزرگ هستیم و در این راه نباید دلسرد و ناامید شوند.

یوسفعلی زاده افزود: یکی از درس‌های مهمی که باید از شهدا بیاموزیم همین دلدادگی، محبت، ارتباط عمیق، دقیق و عملی و پیروی محض از اولیای دین است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: اگر ارتباط با اولیای دین را از شهدا الگو بگیریم و این مهم مبنا را قرار دهیم و به آن‌ها تمسک بجوییم، نجات پیدا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به کوری چشم بدخواهان ارادت به اولیای دین موتور محرک و کانون جوشش و مبنای اصلی رهروی حق‌طلبان است که این ارتباط باید تحکیم شود.

نظر شما