شناسهٔ خبر: 66895066 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

درستی در گفت‌وگو با شهر:

۴ ایستگاه از خط ۶ مترو و یک ایستگاه از خط ۷ امسال به بهره‌برداری می‌رسد + اسامی ۱۴ ایستگاهی که در دست احداث است

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: در حال حاضر ساخت و احداث ۱۴ ایستگاه مترو در دست هولدینگ متروی تهران قرار دارد که عملیات ۴ ایستگاه آن هنوز شروع نشده است.

صاحب‌خبر -

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در گفت و گو با خبرنگار شهر آخرین وضعیت پیشرفت عملیاتی ایستگاه های در دست احداث مترو را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ساخت و احداث ۱۴ ایستگاه مترو در دستور کار هولدینگ متروی تهران قرار دارد که ۴ ایستگاه آن هنوز عملیاتش شروع نشده است.

وی با اشاره به نام ایستگاه های در حال ساخت اظهار کرد: ایستگاه‌های میدان خراسان، سرباز و شهید نجات اللهی در خط ۶، ایستگاه‌های چشمه علی، ابن بابویه، میدان حضرت عبدالعظیم، حرم حضرت عبدالعظیم و شهرری مربوط به توسعه جنوبی خط ۶، ایستگاه‌های آیت الله کاشانی و میدان چارباغ در توسعه غربی خط ۴، ایستگاه های چاردیواری و دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شمال غربی خط ۷،  ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ و شهدای هفده شهریور که ایستگاهی تبادلی در خط ۶ و ۷ است، نام ۱۴ ایستگاه‌ی است که عملیات احداث آنها در دستور کار قرار گرفته است.

درستی ادامه داد: ایستگاه شهرری به عنوان یک هاب حمل و نقلی وظیفه اتصال خط شش و خط یک و راه آهن سراسری را برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: ایستگاه های میدان خراسان، سرباز، شهید نجات اللهی و شهدای هفده شهریور در خط ۶ و ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ به ترتیب پیشرفت ۷۶، ۷۰، ۷۷، ۶۵ و ۴۵ درصدی دارند و در سال جاری افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما