شناسهٔ خبر: 67284749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

علت مرگ جانباختگان بیمارستان رشت اعلام شد

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه هیچ یک از جانباختگان آتش سوزی بیمارستان قائم رشت نسوختند، گفت: از ۹ جانباخته این حادثه، هشت نفر به دلیل خفگی با دود ناشی از حریق و نداشتن اکسیژن جان باختند و هنوز موضوع خفگی یک فوتی دیگر مسجل نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده جنازه ۹ بیمار فوتی به خانواده هایشان تحویل شد و به خاک سپرده شدند.

وی ادامه داد: تاکنون در موضوع این حادثه ۵ نفر به دلیل کوتاهی، سهل انگاری و بی مبالاتی بازداشت شدند و دلیل آتش سوزی تا الان غیرعمدی است و هنوز دلیل یا دلایلی برای آتش سوزی عمدی مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: با دستور رییس قوه قصاییه به طور قاطع در این حادثه ورود کردیم و تعداد افراد ذکر شده بازداشت شدند که رییس بیمارستان و نیز بزرگترین سهامدار این مرکز درمانی نیز جزو بازداشتی ها هستند.

رییس کل دادگستری گیلان بیان کرد: البته درخواست ما از مسئولان استانی این است که سریعتر مشکلات این بیمارستان برطرف شود تا مردم بتوانند از آن و امکانات این مرکز بهره ببرند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: بهنگام این آتش سوزی پرسنل این بیمارستان به همراه نیروهای آتش نشانی، همراهان بیماران و حتی مردم به یاری بیماران شتافتند و همه افراد بستری را خارج کردند که این کار جای قدردانی دارد.

نظر شما