شناسهٔ خبر: 66894200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با شعار «خدمت کن و خادم شو»؛

پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی آغاز شد

«هنری» گفت: پویش «خادم ایران» با شعار «خدمت کن و خادم شو» به نام و یاد شهدای خدمت همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، از برگزاری پویش «خادم ایران» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش جهادگران و گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس‌جمهور شهید و یاران ایشان در نقاط هدف خود در سراسر استان، محلات و روستاها خدمات‌رسانی کنند.

وی بیان داشت: این خدمات‌رسانی به مردم عزیز می‌تواند در عرصه‌های مرتبط با موضوعات محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وغیره باشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های ذکر شده و در قالب پویش «خادم ایران» با نام و به‌یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند، افزود: این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس‌محترم و همراهان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

هنری ضمن دعوت از کلیه گروه‌های جهادی استان جهت پیوستن به این پویش و ارائه خدمت به مردم و محرومین به نام و یاد شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: در تمامی زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور به طور ویژه گرامی ‌داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما