شناسهٔ خبر: 66893141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: پویش «خادم ایران» با شعار «خدمت کن و خادم شو» در خراسان جنوبی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری امروز _ سه‌شنبه هشتم خرداد_ در جمع خبرنگاران از برگزاری پویش خادم ایران خبر داد و اظهار کرد: پویش خادم ایران هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود و در این پویش جهادگران و گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی و یاران ایشان در نقاط هدف خود در سراسر استان، محلات و روستاها خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: این خدمات‌رسانی به مردم عزیز می‌تواند در عرصه‌های مرتبط با موضوعات محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های ذکر شده و در قالب پویش «خادم ایران» با نام و به یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند.

وی اظهار کرد: این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان او آغاز شده است و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

هنری ضمن دعوت از همه گروه‌های جهادی استان برای پیوستن به این پویش و ارائه خدمت به مردم و محرومان به نام و یاد این شهدا گفت: در تمام زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده است و در این پویش با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به‌طور ویژه فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی ویژه کمک به هم‌نوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

آغاز پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی

نظر شما