شناسهٔ خبر: 66893276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شجاع خلیل‌زاده: پرسپولیس تیم حکومتی است

شجاع خلیل‌زاده، مدافع اسبق پرسپولیس در مقطعی به طور تمام‌قد از این تیم دفاع می‌کرد.

صاحب‌خبر -

شجاع خلیل‌زاده ، مدافع اسبق پرسپولیس در مقطعی به طور تمام‌قد از این تیم دفاع می‌کرد.

شجاع خلیل‌زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس که حالا در تراکتور توپ می‌زند و البته یکی از ملی‌پوشان ایران هم محسوب می‌شود، هفتم خرداد سال ۱۳۹۹ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی مطالبی را بر زبان آورد که در زمان خودش سر و صدای زیادی راه انداخت.

شجاع با کنایه به سیدحسین حسینی سنگربان استقلال، به خبرنگار ما گفت: شرایط کرونایی شده ولی مگر ما چه فرقی با بقیه مردم داریم؟ ما یاد گرفته‌ایم به هواداران همه تیم‌ها از جمله استقلال احترام بگذاریم اما حرف دروازه‌بان استقلال توهین به خیلی‌هاست. مگر ما در رابطه با کرونا تافته جدابافته هستیم؟ وقتی بخش وسیعی از مردم در همین شرایط مشغول کار کردن هستند چرا من به صرف این‌که فوتبالیست هستم، قرنطینه شوم؟ این حرف‌ها درست نیست.

خلیل‌زاه ادامه داد: این حرف روازه‌بان استقلال که گفت یک جام بخرند و به آن‌ها (پرسپولیسی‌ها) بدهند و همه چیز را تمام کنند، درست نیست. البته ایرادی ندارد چون ما ۳ جام گرفتیم و این یکی را هم اگر بگیریم دیگر بس است. واقعا دم سیدمهدی رحمتی گرم که تلاش می‌کرد، جام می‌گرفت و از این حرف‌ها هم نمی‌زد. تیم‌ها با مصاحبه کردن قهرمان نمی‌شوند بلکه با تلاش و زحمت کاپ قهرمانی را به دست می‌آورند.

بازیکن پیشین پرسپولیس پیرامون ادعای تیم حکومتی که توسط هواداران استقلال مطرح شده بود هم تصریح کرد: بله! ما تیم حکومتی هستیم چون ۴ سال است قدرتمندانه بر فوتبال ایران حکومت می‌کنیم و کسی نتوانسته این حاکمیت را از پرسپولیس بگیرد!

شجاع خلیل‌زاده: پرسپولیس تیم حکومتی است

 

 

نظر شما