شناسهٔ خبر: 66893006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفته بیست و نهم لیگ برتر

ویسی خیال هواداران فولاد را راحت می‌کند؟/ رفسنجان آخرین فرصت پورموسوی

پریسا زنگنه منش

نمایندگان خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف رقبای خود می روند.

صاحب‌خبر -

بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر به صورت همزمان از ساعت ۲۰ امشب آغاز می شود که فولاد در خانه پذیرای پیکان است و تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب با ذوب آهن و مس رفسنجان دیدار می کنند.

فولاد - پیکان

یکی از حساس ترین بازی های این هفته در اهواز برگزار می شود. در دیداری که عبدالله ویسی و رضا عنایتی سخت در تلاش هستند که با برد در این بازی تیم هایشان یک هفته مانده به پایان لیگ، در جایگاه امن جدولی قرار بگیرند و از سقوط فرار کنند. اما برگ برنده اصلی در دستان ویسی است که آن هم هواداران فولاد است. فولاد اگر در این بازی خانگی بتواند سه امتیاز را کسب کند به نوعی خیال خود را از بابت ماندن در لیگ برتر راحت می کند تا در بازی آخر مقابل نساجی، با آسودگی خاطر بیشتر حاضر شود. 

مس رفسنجان - استقلال خوزستان

استقلالی‌ها که شرایط بحرانی را از ابتدای فصل تجربه کرده‌اند و در ۲۸ بازی گذشته فقط طعم تلخ حضور در قعر جدول را چشیده اند، باشکست هفته قبل مقابل پرسپولیس وارد شرایط بحرانی تر شده اند و به نوعی امروز برای مشخص کردن بقایشان در لیگ برتر تنها یک راه دارند، آن هم برد مقابل مس رفسنجان است. دیداری که به هیچ عنوان نمی تواند بازی آسانی برای شاگردان پورموسوی باشد، زیرا تیم محرم نویدکیا به راحتی به هیچ تیمی باج نمی دهد و تیمی تسلیم شدنی نیست، اما امروز مرگ و زندگی استقلال خوزستان در دستان خودش است.

ذوب آهن - نفت آبادان

نفتی ها که به نوعی همچنان روی ورق برای بقا شانس دارند، اگر بتوانند بازی امروز مقابل ذوب آهن را با برد از زمین خارج شوند، در صورت لغزش سایر تیم هایی که برای بقا می جنگند، می توانند کار بقای خود را به بازی آخر و مجددا دست معجزه بسپارند. البته نفت بازی چندان آسانی در اصفهان ندارد و ذوبی آهن که در بازی هفته قبل برابر فولاد شکسته خورده، مطمئنا امروز در بازی خانگی خود در پی برد است. 

انتهای پیام 

نظر شما