شناسهٔ خبر: 66892660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ولایت‌مداری از مهمترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: ولایت‌مداری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می‌کرد و در مسیر ایشان قدم بر می‌داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت شامگاه دوشنبه در مسجد امام خمینی (ره) با حضور محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین و حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه با اشاره به مهم‌ترین ویژگی ‌های آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: ساده زیستی و اخلاص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود که باعث شد ایشان برای همیشه جاودانه بماند. 

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی یک الگوی مناسب در حکمرانی ولایی بود، افزود: ایشان دارای مدرک ارشد و دکتری دانشگاهی و مجتهد حوزه بود، ولی در مقابل تخریب‌ها سکوت کرد و بارها گفت که مسائل مردم را دنبال کنید و به موضوعات حاشیه‌ای نپردازید.

خسروپناه گفت: ولایت‌مداری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های  آیت‌الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می‌کرد و در مسیر ایشان قدم بر می‌داشت. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: رویکرد صادقانه، توجه به محرومین، باور به عقل جمعی، استفاده از نخبگان، اخلاق و ادب، تواضع در رفتار، قاطعیت در مدیریت و تخصص در میدان و دیپلماسی از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود.

وی افزود: رئیس جمهور بعدی باید بداند که باید با این ویژگی‌ها وارد میدان و کارزار انتخابات شود و به مردم به نحو احسن خدمت کند.

انتهای پیام/

نظر شما