شناسهٔ خبر: 66891803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

بررسی توسعه زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو در کمیسیون ماده ۵ استان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم و توسعه مسیر دسترسی متناسب به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از مسیر موجود و توسعه این مسیر با شرایط و ضوابط موجود و نقشه طرح تفصیلی موجب سهولت دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو می‌شود.

وی ادامه داد: طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو در یک هزار و ۱۹ هکتار زمین پیشنهادی در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شده و توسعه مسیر دسترسی به این منطقه در دستور کار است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره ه به بررسی ۱۱ طرح در کمیسیون ماده ۵ این استان، گفت: پرونده‌های چهار طرح شهرستان نقده، پنج طرح شهرستان میاندوآب و ۲ طرح شهرستان سلماس در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی بررسی شدند.

عطائی افزود: این پرونده‌ها مربوط به افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی بودند که در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

وی بیان کرد: طرح‌های بررسی شده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی توسط شهرداری‌های سلماس، نقده و میاندوآب و همچنین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مطرح شدند.

نظر شما