شناسهٔ خبر: 66891782 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بورس صعودی شد / رشد ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص

بازار سرمایه پس از چند روز که ریزشی بی وقفه را تجربه کرد، بالاخره توانست به کمک برخی اخبار منتشر شده کمی از ریزش گذشته را جبران کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت، اما در اکثر سهام بر خلاف روز گذشته با تقاضای قابل توجهی روبرو شد.  این در حالی است که بررسی معاملات روز گذشته نیز نشان می دهد خروج پول های سنگینی از بازار صورت گرفته است. 

بیشتر بخوانید:

اعلام نحوه عرضه محصولات در بورس کالا

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۶۹ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۱۱۵۰ واحدی به ارتفاع ۶۸۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «اریا»، «هرمز» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شبندر»، «شپنا» و «شتران» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «فن افزار» و «حافرین» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۵۲  میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۰۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۵ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۷۷ نماد در محدوده مثبت و ۷۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما