شناسهٔ خبر: 66890456 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بازدید سرزده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از مراکز مخابراتی و دفاتر پیشخوان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در بازدید از مراکز مخابراتی استان کرمانشاه، بیان کرد: حل مشکلات مردم و ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی در اولویت کاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سید ابوالفضل محمدی مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه به همراه همکاران بخش بازرسی و امور دفاتر پیشخوان به صورت سرزده از مرکز مخابرات فجر و یکی از دفاتر پیشخوان دولت شهر کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت موجود و ارزیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات به مردم، بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، محمدی مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان به همراه همکاران این اداره کل از بخش‌های مختلف مرکز مخابرات فجر، از جمله میز پاسخگویی به مردم و مراکز فنی بازدید نمودند و به شکایات مردمی گوش دادند و مشکلات فنی مطرح شده از سوی تیم فنی مخابرات فجر را بررسی کردند.

محمدی در ادامه با بازدید از اداره نگهداری سیستم‌های انتقال کرمانشاه، پیشنهادات لازم برای هماهنگی و بهبود شرایط را ارائه و تاکید نمود که حل مشکلات مردم و ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی در اولویت کاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات است.

در ادامه، محمدی و همراهانش به بازدید سرزده از یکی از دفاتر پیشخوان دولت شهر کرمانشاه پرداختند.

وی در این بازدید با شهروندانی که در این دفتر حضور داشتند گفتگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنان را دریافت نمود، بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که با انجام تغییرات فنی ذکر شده توسط بخش امور دفاتر پیشخوان اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات، کیفیت ارائه خدمات در این دفتر پیشخوان بهبود و رضایت مردم افزایش یافته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در پایان این بازدید اظهار داشت: با توجه به ارتباط مستقیم دفاتر پیشخوان با مردم تلاش ما همواره بر این است که با نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد این دفاتر، مشکلات و نواقص را شناسایی و رفع کنیم.

بر اساس این گزارش، شهر کرمانشاه دارای 101دفتر پیشخوان دولت است که به صورت مستقیم توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند شکایات و موارد مورد نیاز در خصوص دفاتر پیشخوان دولت را از طریق تارنمای 195.cra.ir گزارش نمایند.

نظر شما