شناسهٔ خبر: 66890319 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگاه ها با جدیت وظایف خود را انجام دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت دستگاه ها در انجام وظایف و ماموریت ها تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت دستگاه ها در انجام وظایف و ماموریت ها تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جلسه کارگروه اقتصادی آذربایجان شرقی، افزود: دستگاه ها با جدیت وظایف خود را انجام و گزارش آمار اعتبارات استانی و ملی را اعلام و بروزرسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از رشد اقتصادی آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی و به ویژه حوزه صنعت است، بنابراین باید توجه ویژه ای به این بخش انجام شود.

کلامی به موضوع مولدسازی تاکید کرد و اظهار داشت: مولدسازی یکی از مواردی است که مورد تاکید مدیریت استان بوده و پیشرفت و اتمام پروژه های نیمه تمام دولتی منوط به مولدسازی املاک مازاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بودجه دادنی نیست بلکه آن را باید گرفت، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در صنایعی که دانش پایه و مربوط به اقتصاد دانش بنیان است نباید پیشرفت و عقب ماندگی داشته باشد، چرا که آینده هر استانی دیگر صنایع سنتی آن نیست.

کلامی به حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: هزینه سفر به تبریز باید کاهش پیدا کرده و در کنار کارهای عمرانی و زیربنایی، قیمت تمام شده سفر به آذربایجان شرقی کاهش یابد تا گردشگران و مسافران رغبت بیشتری برای سفر به استان داشته باشند.

وی ادامه داد: جلسات کارگروه اقتصادی باید به سمت عملیاتی شدن پیش رود و در دستور جلسات نیز از بیان موارد سطحی خودداری و به جای آن مسائل اصلی و کلیدی احصا و مطرح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان، بر هم افزایی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست. 

انتهای پیام

نظر شما