شناسهٔ خبر: 66886667 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

انهدام باند سازمان یافته کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در خدابنده

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی خدابنده از کشف و انهدام باند سازمان‌یافته کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با شگرد درج آگهی فروش ادوادت کشاورزی در یک سایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «سرهنگ محسن غنیمتی» فرمانده انتظامی خدابنده گفت: درپی شکایت تعدادی از شهروند مبنی بر کلاهبرداری و وصول مبلغ از طریق رسید سازهای جعلی، شناسایی متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت. با رصد پلیس فتا و اقدامات فنی و تخصصی در این رابطه، سه نفر متهم در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و مشخص شد که با عنوان خریدار با استفاده از رسید ساز جعلی و چک‌های صیادی، از ۱۲ نفر از شهرهای مختلف بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی قضائی این سه نفر دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شدند که پس از مواجهه با ادله و مستندات در دست به بزه انتسابی اقرار کردند و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در یک توصیه پلیسی از مردم خواست برای پیشگیری از کلاهبرداری، با استفاده از رسید سازهای جعلی و چک‌های صیادی بدون شناسایی طرف مقابل، اقدام به معامله نکنند.

کشف ۲۹ کیلو تریاک با استفاده از تیم «سپکا» در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در پی توقیف یک دستگاه تریلر کشنده دانگ فنگ ۲۹ کیلوگرم تریاک توسط تیم سگ‌های موادیاب «سپکا» از آن کشف شد.

سرهنگ رفیعی اظهار داشت: چندی پیش یک دستگاه کشنده دانگ فنگ به جهت حمل هشت کیلو مواد مخدر شیشه با دستور مقام قضائی به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های بیشتر و ظن وجود جاساز مضاعف موادمخدر در این کشنده تریلر درخواست تیم «سپکا» از مرکز برای بازرسی بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رفیعی ادامه داد: با انتقال سگ موادیاب «سپکا» به پارکینگ مقدار ۲۹ کیلو موادمخدر تریاک با ردیابی شامه حیوان از جاساز حرفه‌ای داخل کابین تریلر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پیشتر، مقدار هشت کیلوگرم مخدر شیشه نیز از داخل کابین این تریلر کشف و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و ۲ نفر بازداشت شده بود.

نظر شما