شناسهٔ خبر: 66886641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی:

دستاورد‌های دفاعی باید در عرصه اقتصادی پیاده سازی و اجرایی شود

«خسروی» گفت: دستاورد‌ها و تجربه پیشرفت دفاعی نظامی باید در عرصه اقتصادی پیاده سازی و اجرایی شود که این امر با اتکا به همت جوانان خلاق، انقلابی و پای کار قابل دستیابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «جواد خسروی» هادی و کارشناس مسائل سیاسی امروز در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه ساری اظهار داشت: کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ گواه خوبی است بر اینکه دشمنی و نزاع آمریکا با ایران مربوط به قبل انقلاب است.

خسروی افزود: دولت ملی مصدق برآمده از خواست ملت بود، اما منافع آمریکا را تامین نمی‌کرد و بعد از سرنگونی مصدق شعار مرگ بر آمریکا اولین بار در تاریخ ۱۶آذر سال ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران سر داده شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما تا دیروز با سلاح بر سر مستعمرات خود حکومت می‌کردند و امروز هم با ایجاد جنگ ونزاع در دنیا به دنبال تجارت خون هستند، اذعان داشت: امروز دشمنان با سلاحی به نام فضای مجازی «که برای خود و فرزندانشان در نحوه استفاده از آن قانون تعیین می‌کنند» منافع خود را دنبال می‌کنند و به دنبال این هستند تا اختیار شناخت، شعور و معرفت ما را سلب کنند.

خسروی در ادامه گفت: ملاحظات امنیتی پایگاه نظامی نواتین رژیم صهیونیستی از کاخ کرملین و کاخ سفید بالاتر است، اما موشک‌های ایرانی حتی با اطلاع قبلی باز هم به اهداف تعیین شده اصابت کرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب عرصه‌های مختلفی را معرفی می‌کنند که در آن صحنه چالش، مشکلات و نارسایی کشور را به چشم اسفندیار تعبیر می‌کنند که مربوط به مسائل اقتصادی است با این توضیح که دستاورد‌ها و تجربه پیشرفت دفاعی نظامی باید در عرصه اقتصادی پیاده سازی و اجرایی شود که این امر با اتکا به همت جوانان خلاق، انقلابی و پای کار قابل دستیابی است.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارزنده دولت شهید رئیسی و بیان اینکه رئیسی اگر شهید نمی‌شد اقدامات شایسته دولت او دیده نمی‌شد، خاطرنشان کرد: اگر شهید سلیمانی محور مقاومت و دفاع جانانه را رقم زد شهید رئیسی خدمت خالصانه و خستگی ناپذیر را رقم زد.

انتهای پیام/

نظر شما