شناسهٔ خبر: 66885422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

عرصه‌های مختلف ایران اسلامی از مدیران جهادی مانند شهید رئیسی خالی نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: از این پس باید نعمت مدیران مدبری مثل آیت‌الله رئیسی را بیشتر بدانیم و باید توجه داشت که عرصه‌های مختلف ایران اسلامی هرگز از وجود مدیرانی جهادی مثل ایشان و همراهانشان خالی نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت در شهر یانچشمه، اظهار کرد: شهادت تنها نصیب کسانی می‌شود که خود را خدایی کرده باشند، امروز شهید رئیسی در راه میهن کینه‌ورزی‌ها و سختی‌ها را به جان خرید که پاداش این مجاهدت‌ها چیزی جز شهادت نیست.

وی با بیان اینکه عامل حیات این انقلاب همین شهدا و شهادت است، افزود: شهادت این شهدا روح تازه‌ای به جان انقلاب اسلامی دمید، در این حادثه اراده خدا این بود که شهادت این عزیزان جان دیگری به انقلاب اسلامی بدهد و باعث رشد انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان ویژگی‌های شهید رئیسی، تصریح کرد: تهمت‌هایی مثل عدم تخصص و کم‌کاری چیزی از خودباوری و ایستادگی شهید رئیسی کم نکرده است.

نکونام ادامه داد: شهید رئیسی برای مدیران ما تنها داستان نیست، بلکه درس است، از این پس باید نعمت مدیران مدبری مثل آیت الله رئیسی را بیشتر بدانیم و باید توجه داشت که عرصه‌های مختلف ایران اسلامی هرگز از وجود مدیرانی جهادی مثل ایشان و همراهانشان خالی نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت امروز عصر در شهر یانچشمه با حضور اقشار مختلف و مدیران شهرستانی و استانی برگزا رشد.

شهید محسن دریانوش کمک خلبان نیرو هوایی ارتش بود که در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور به فیض شهادت رسید، شهید دریانوش متولد شهر «یانچشمه» از توابع شهرستان بن است.

نظر شما