شناسهٔ خبر: 66884468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌های ۸ تیم برتر؛

هاشمی: می‌خواهیم با سرگروهی به فینال سوپر لیگ غرب آسیا برسیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه توقع از تیم و بازیکنانش بالاست، گفت: با صدرنشینی در گروه به دنبال حضور در فینال هستیم.

صاحب‌خبر -

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط برگزاری رقابت‌های ۸ تیم برتر بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا اظهار داشت: در ۲ بازی نخست برابر الکاظمه کویت و تامیل نادو هند به میدان رفتیم که هر دیدار شرایط خاص خود را داشت. نماینده کویت تیم خوبی بود و بازی سختی برابر آنها داشتیم اما در نهایت موفق شدیم با نتیجه ۹۳ بر ۷۹ به پیروزی رسیده و اولین بُرد خود را ثبت کنیم.

وی ادامه داد: بازی‌ اول در هر تورنمنت و مسابقه‌ای شرایط خاص خود را دارد و استرس و حساسیت در اولین بازی‌ها همیشه وجود دارد اما بازیکنان شهرداری گرگان موفق شدند با تمرکز و مدیریت بازی، این دیدار را با برتری پشت سربگذارند تا با ۱۴ اختلاف برتری به دیدار دوم برسیم.

سرمربی شهرداری گرگان اضافه کرد: توقع از تیم و مجموعه شهرداری بالاست و همه انتظار دارند در رویدادهای مختلف برنده از زمین بازی خارج شویم. این مساله روی بازیکنان فشار مضاعفی وارد می‌کند اما تمام تلاش ما این است که برای بسکتبال ایران، مردم و هواداران گرگانی بهترین عملکرد را داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

هاشمی: می‌خواهیم با سرگروهی به فینال سوپر لیگ غرب آسیا برسیم

هاشمی در مورد دیدار دوم تیمش برابر تامیل نادو هند نیز یادآور شد: در این بازی از حریف پیش بودیم و سعی کردیم زیاد روی بازیکنان فشار وارد نشود. از سوی دیگر می‌خواستیم همه در جریان بازی باشند. ما به دنبال سرگروهی در این مرحله هستیم چرا که می‌خواهیم شانس خودمان را برای حضور در فینال بیشتر کنیم و باید با همین قدرت و توان در بازی سوم هم به میدان برویم.

وی گفت: در بازی سوم این مرحله باید فردا به مصاف کویت کلاب برویم. امیدواریم بازی خوبی باشد و تلاش می‌کنیم شرمنده هواداران نباشیم.

۲ تیم برتر هر گروه در مرحله نیمه‌نهایی به صورت ضربدری مقابل هم قرار می‌گیرند تا در نهایت ۲ تیم برتر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میدان بروند. شهرداری گرگان در این مرحله از مسابقات و در گروه A با تیم‌های کویت کلاب، کاظمه کویت و تامیل نادو هندوستان همگروه است و در گروه دیگر، تیم‌های الریاضی لبنان، ساجس لبنان،‌ منامه بحرین و بی‌سی آستانه قزاقستان حضور دارند.

نظر شما