شناسهٔ خبر: 66878211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش زنده مرحله نهایی مسابقات بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا

صداوسیمای گلستان دیدار دوم از مرحله نهایی رقابت های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را به صورت زنده به سمع و نظر طرفداران این رشته ورزشی رساند.

صاحب‌خبر -

صداوسیمای گلستان دیدار دوم از بازی‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، بین تیم‌های شهرداری گرگان و تامیل نادو هند را به صورت زنده تقدیم بینندگان همیشه همراه کرد.

 این دیدار از سری مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا که در قطر در حال برگزاری است و تیم شهرداری گرگان به عنوان نماینده ایران، موفق شد بازی دوم خود در دور گروهی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و صدا و سیمای گلستان این دیدار را به طور کامل پوشش داد.

 شهرداری گرگان در دومین بازی خود از این مرحله، به مصاف تیم تامیل نادو هند رفت و در پایان با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۱ پیروزمیدان شد.

مرحله نهایی دومین دوره مسابقات بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا در دوحه قطر با حضور ۸ تیم آغاز شد در این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های الریاضی بیروت لبنان، شهرداری گرگان به عنوان نماینده ایران، ساجس (الحکمه) لبنان، الکویت کویت، المنامه بحرین، الکاظمه کویت، امیل نادو هند و آستانه قزاقستان حضور دارند و در ۲ گروه رقابت می‌کنند.

دو تیم برتر این مسابقات به بیست و نهمین دوره جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا ۲۰۲۴ در دبی امارات راه خواهند یافت. احسان ربیعی تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد.

نظر شما