شناسهٔ خبر: 66884188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد

افزایش حدود ۲۰۰۰ شماره تلفن ثابت در کردستان

دلنیا گوهری‌نژاد

مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش هزار و ۷۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه طی هفت ماه اخیر در کردستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تلفن ثابت از دیرباز تاکنون به عنوان قدیمی‌ترین وسیله ارتباطی در حوزه مخابرات در اختیار مشتریان قرار دارد، اظهار کرد: در عصر ارتباطاتِ دیجیتال نیز مردم همچنان از این سرویس مخابراتی استقبال و استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سرویس تلفن ثابت و زیرساخت‌های آن در استان همگام با رشد فناوری و تکنولوژی در حال توسعه و ارتقا است، عنوان کرد: ایجاد بستر و اجرای پروژه فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی از اقدامات چشمگیر برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مشتریان این سرویس در استان است.

وی با اعلام این مهم که در هفت ماه اخیر هزار و ۷۲۸ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است خاطرنشان کرد: از این رقم تعداد ۹۶۰ شماره در نقاط شهری و ۷۶۸ شماره دیگر نیز در نقاط روستایی دایر شده است.

حکمت بیان کرد: افزایش شماره‌های منصوبه تلفن ثابت بر اساس آمار اعلام شده از سوی اداره برنامه‌ریزی و راهبرد بیانگر توجه این مجموعه به مطالبات ارتباطی و نیازهای مشتریان در حوزه تلفن ثابت است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در حال حاضر ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن منصوبه در استان وجود دارد که بیش از ۵۲۵ هزار و ۷۰ شماره آن مشغول بەکار است.

وی به اجرا و عملیاتی نمودن پروژه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌سازی و دایرە شماره‌های تلفن ثابت، برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری در مراکز مخابراتی سطح استان براساس اولویت و استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران اشاره کرد.

حکمت در ادامه همکاری مشتریان با مجموعه مخابرات در زمینه نگهداری و حفاظت از تجهیزات مخابراتی نصب شده در سطح استان را ستودنی دانست و گفت: بدون شک این همراهی و تعامل در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان تاثیر گذار است.

حکمت همچنین درگاه‌های آنلاین و سامانه‌های غیرحضوری شرکت مخابرات ایران برای پرداخت قبوض را یادآور شد و عنوان کرد: مشتریان فهیم با پرداخت به موقع قبوض می‌توانند از قطع شدن و یک‌طرفه شدن خط تلفن، سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر این سرویس جلوگیری کنند.

انتهای پیام

نظر شما