شناسهٔ خبر: 66884168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار مرکزی:

رسالت دولت بعدی تداوم مسیر رئیس جمهور شهید است

مخلص الائمه گفت: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم به را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر مخلص الائمه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، با اشاره به اینکه دولت مردمی ریل‌گذاری حرکت کشور را تغییر داد، به بخشی از خدمات آیت الله رئیسی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم به را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد و از این‌رو، در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ اقدامات تحولی دولت مردمی مشهود است‌.

وی به انتخابات پیش رو اشاره و بر حضور حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مردم بودند که آیت الله رئیسی را برگزیدند و دولت سیزدهم را مستقر کردند و در انتخابات پیش رو هم این مردم هستند که می‌توانند با انتخاب خود تداوم این مسیر تحولی را رقم بزنند؛ دولت آینده اما از هم‌ اکنون یک رسالت مهم دارد و آن عبارت است از تداوم میراثی که رئیس‌جمهور فقید در اداره کشور برجای گذاشتند.

استاندار مرکزی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره کرد و افزود: جدای از نگاه جوان‌گرایی، برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی با راهبری سردار کریمی دو مؤلفه‌ی مهم داشت که اولاً الحاق نام حضرت امام خمینی (ره) به این کنگره و دیگری طراحی یک ساختار تشکیلاتی است؛ سردار کریمی ذوب در شهدا بود و امیدواریم پس از عمری مجاهدت و خدمت توفیق شهادت نیز نصیب ایشان شود.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: فرماندهی سپاه استان مرکزی همواره در کنار دولت قرار داشت و مدیریت بحران‌ها، اقدامات ویژه در حوزه‌‌ی محرومیت‌زدایی، توسعه زیرساخت‌ها و... توفیقاتی است که به واسطه‌‌ی همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه‌های اجرایی رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما