شناسهٔ خبر: 66882702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مرکزی مطرح کرد

تداوم راه رئیس جمهور شهید، رسالت دولت آینده

استاندار مرکزی گفت: دولت آینده یک رسالت مهم بر عهده دارد و آن این است که باید راه رئیس جمهور شهید را در اداره کشور ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر امروز _دوشنبه، هفتم خرداد_ در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح‌الله (ره) اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی افزود: رویکرد اداره کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم به صورت جدی تغییر کرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت سیزدهم در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ را سرلوحه فعالیت خود قرار داد.

مخلص‌الائمه افزود: دولت آینده یک رسالت مهم بر عهده دارد و آن این است که باید راه رئیس جمهور شهید را در اداره کشور ادامه دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: دولت سیزدهم با تغییر ریل‌گذاری در عرصه‌های مختلف به ویژه خدمت به مردم محروم‌، خدمات بی شمار و ارزشمندی را انجام داد.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد: این مردم بودند که دولت سیزدهم را انتخاب کردند و در انتخابات پیش رو این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه یابد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: دولت آینده از یک رسالت مهم برعهده دارد و آن این است که میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشت را ادامه دهد.

وی با اشاره به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اظهار کرد: سردار کریمی نگاه جوان‌گرایی داشت و در این مدت در کنار مدیران دولت در این استان بود.

استاندار مرکزی گفت: حضور در بحران‌ها، اقدامات محرومیت زدایی، توسعه زیرساخت‌ها و… همه به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه‌های اجرایی به وقوع پیوست.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دو مؤلفه مهم داشت گفت: ساختار تشکیلاتی و الحاق نام حضرت امام خمینی (ره) به این کنگره از مؤلفه‌های آن بود که به همت سردار کریمی اجرا شد.

به گزارش ایمنا، در این آئین از زحمات سردار محسن کریمی قدردانی و سردار مرتضی عمو مهدی به عنوان فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد.

نظر شما