شناسهٔ خبر: 66883157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه " نیم کیلو سفید، نیم کیلو سیاه" در سنندج دایر شد

سنندج- ایرنا- نمایشگاهی از آثار هنری "میلاد مروتی" کارتونیست و کاریکاتوریست سقزی با عنوان" نیم کیلو سفید، نیم کیلو سیاه" در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آثار این نمایشگاه در قالب طنز سیاه نمایش حضور انسان در قلمرو کابوس و اسیر در هستی و زمان به نمایش درآمده و در آن رنج انسان‌ها از ارزش بالایی برخوردار و به چهره‌ها و طرز نگاه‌ها زیاد پرداخته شده است.

طنز و کاریکاتور سیاه بنا دارد که انسان را به تفکر وادارد و مسائل را از دیدگاه دیگری به معرض نمایش بگذارد، به گونه‌ای که چنان برجسته شود که نتوان آن را نادیده گرفت.

میلاد مروتی با شکست ریتم و آناتومی در راستای برانگیختن عواطف ما آثاری ساخته که علاوه بر پیش کشیدن محسوسات و ملموسات زندگی، ما را به خوانش و دریافتی متفاوت از وضع موجود می‌خواند.

این هنرمند سقزی کارشناس ارشد معماری و طراح، نقاش، تصویرگر، کارتونیست و کاریکاتوریست است که سرتیفیکیت بین‌المللی QAL از کشور انگلستان را دارد.

نمایشگاه" نیم کیلو سفید، نیم کیلو سیاه" تا ۱۱ خرداد ماه جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و پذیرای بازدید علاقمندان است.

نظر شما