شناسهٔ خبر: 66881333 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم یاد بود شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در پایتخت پاکستان

همزمان با هفتمین روز از سانحه سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان شد، مراسمی با هدف بزرگداشت شهدای این سانحه جانسوز با حضور پرشور مردم در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، مراسم هفتمین روز شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران و همراهان ایشان با حضور علما، شخصیت‌های سیاسی و مذهبی و تعداد زیادی از مردم سوگوار پاکستان در اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار شد.
در این مراسم که از سوی حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت ایران اعلام داشتند: امت اسلامی بویژه مردم پاکستان با حمایت خود از مردم مظلوم غزه راه و اندیشه‌های انقلابی شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان برای سربلندی امت اسلامی را ادامه خواهند داد.
سخنرانان همچنین تقویت محور مقاومت، پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در عملیات «وعده صادق»، دفاع از مقدسات اسلامی در جوامع بین المللی و ایجاد همبستگی و اتحاد اسلامی را مهمترین دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند که امت اسلامی هیچگاه نقش شهید آیت الله رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان در تحقق آنها را فراموش نخواهند کرد.
تبیین سایر ابعاد شخصیتی شهید آیت الله رئیسی از جمله ولایت مداری، منش انقلابی، مردمی بودن و خستگی ناپذیری ایشان در خدمت به اسلام و مسلمین از دیگر محور‌های سخنرانان در مراسم هفتمین روز شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان در اسلام آباد پاکستان بود.
«دکتر رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، «علامه راجا ناصر عباس جعفری» عضو مجلس سنا و رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین از جمله سخنرانان این مراسم بزرگداشت بودند.

نظر شما