شناسهٔ خبر: 66881012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیش از ۱۰۰۰ تن کودهای یارانه‌ای در شهرستان شهرکرد تأمین و توزیع شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری از تامین،حمل و توزیع بیش از ۱۰۵۴تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای تاکنون در شهرستان شهرکرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، محسن مهدوی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزان ۱۰۵۴ تن انواع کودهای یارانه‌ای با صدور ۲۷۰۰ فقره حواله الکترونیکی از طریق ۹ شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش در بین بهره‌برداران شهرستان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: کودهای توزیع شده شامل ۸۳۵ تن کود ازته، ۱۱۰ تن فسفاته و ۱۰۹ تن پتاسه بوده که با هماهنگی مدیریت و مراکز جهادکشاورزی شهرستان با ثبت اطلاعات محصول کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی و صدور حواله الکترونیک از طریق سامانه پایش مواد کودی انجام شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

نظر شما