شناسهٔ خبر: 66880157 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت:

مشارکت ۹۰ هزار نفر رشته در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از رقابت ۳۳۶ نفر از متسابقین شامل دانشجویان؛ کارمندان و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی در مرحله نهایی بخش آوایی( برادران) بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد، دکتر جواد باقری در حاشیه برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مشهد مقدس در گفت وگو با خبرنگار مفدا با بیان این خبر افزود: خداوند را شاکر هستیم که جشنواره بیست و هشتم قرآن و عترت وزارت بهداشت به روزهای پایانی خود نزدیک شد و در بازه زمانی ۷ تا۸ خردادماه مسابقات در بخش آوایی در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی درحال برگزاری است و اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی بخش آوایی در بخش برادران روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه در مجتمع شهدای سلامت برگزار خواهد شد.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: مسابقات بخش آوایی در ۱۰ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مداحی، سخنوری، حفظ۳،۵،۱۰،۲۰ و حفظ کل قرآن کریم درحال برگزاری است و خوشبختانه از داوران سطح یک برای داوری مسابقات استفاده شده است.

دکتر باقری اظهار کرد: همچنین به موازات برگزاری رقابتهای بخش آوایی در دو بخش خواهران و برادران، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بخش های پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، معارفی و بین الملل روز جمعه ۱۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مراسم اختتامیه مرحله نهایی بخش آوایی خواهران با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از خواهران طی روزهای ۱۳تا۱۶ خرداد ماه در مجتمع شهدای سلامت مشهد در سه بخش اساتید، کارمندان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یادآور شد: در پایان نفرات برگزیده رشته های مختلف جشنواره بیست و هشتم به جشنواره ملی دانشگاهیان قرآن که شهریور ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

دکتر باقری با اشاره به رشد چشمگیر شرکت کنندگان در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نسبت به سالهای گذشته اظهار کرد: امسال به نسبت سالهای قبل رشد قابل توجهی به لحاظ کمی در بخشهای مختلف در سه رده اساتید، دانشجویان و کارکنان داشتیم که درجای خود بی سابقه بوده است.

وی افزود: در ۸ بخش جشنواره قرآن و عترت بیست و هشتم و در ۷۱ رشته مختلف، ۹۰ هزار نفر رشته ثبت نام در سه رده اساتید، کارکنان و دانشجویان صورت گرفته که رکوردی بی سابقه محسوب می شود.

نظر شما