شناسهٔ خبر: 66879154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تحقق مصوبه سفر رئیس‌جمهور به ایلام

بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه در روستای هفت‌چشمه ایلام

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: مدرسه شش کلاسه زنده‌یاد محمدرضا حیدری روستای هفت چشمه، از طرح‌های مصوب دور اول سفر رئیس‌جمهور شهید به استان ایلام بود که بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت سیزدهم برای ساخت این واحد آموزشی اعتبار تخصیص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلال حمره امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در آئین بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه زنده یاد محمدرضا حیدری روستای هفت چشمه شهرستان ایلام، اظهار کرد: این مدرسه در مساحت هزار و پنجاه متر احداث شده است.

وی افزود: میزان مشارکت نیکوکاران در دولت سیزدهم بیش از ۲,۹۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام خاطرنشان کرد: خیران مدرسه‌ساز سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال، سال ۱۴۰۱ به میزان ۷۰۰ میلیارد ریال و سال ۱۴۰۲ بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای امر مدرسه‌سازی در استان کمک کرده‌اند.

حمره با اشاره به اینکه میزان تعهد خیران مدرسه‌ساز در سال جاری ۸۰۰ میلیارد ریال بود، تصریح کرد: از محل مسئولیت‌های اجتماعی بیش از هزار میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در استان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد محرومیت‌زدایی دولت شهید رئیسی، بیشترین ساخت و توسعه و بازسازی مدارس در مناطق محروم استان انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام تصریح کرد: مدرسه شش کلاسه زنده‌یاد محمدرضا حیدری روستای هفت چشمه، از طرح‌های مصوب دور اول سفر رئیس‌جمهور شهید به استان ایلام بود که بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت سیزدهم برای ساخت این واحد آموزشی اعتبار تخصیص داده شد.

نظر شما