شناسهٔ خبر: 66878743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبرداد؛

انهدام باند کلاهبرداری 100 میلیاردی در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبرداد؛ فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف و انهدام باند سازمان یافته کلاهبرداری 100 میلیاردی با شگرد درج آگهی فروش ادوادت کشاورزی در سایت دیوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی، امروز با  با تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروند مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد درج آگهی فروش ادوات کشاورزی در سایت دیوار و وصول مبلغ از طریق رسیدسازهای جعلی مراتب شناسایی و دستگیری در دستور کار پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، ادامه داد: با رصد پلیس فتا و اقدامات فنی و تخصصی در این رابطه تعداد؛ 3 نفر متهم در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و مشخص شد که با عنوان خریدار با استفاده ازرسید ساز جعلی وچک های صیادی ، از 12 نفر از شهرهای مختلف بالغ بر 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ غنیمتی، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی این 3 نفر دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شدند که پس از مواجهه با ادله و مستندات در دست به بزه انتسابی اقرار و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، اضافه کرد: در توصیه های پلیسی از شهروندان خواسته شده است  برای پیشگیری از کلاهبرداری با استفاده از رسید ساز های جعلی و چک های صیادی بدون شناسایی طرف مقابل اقدام به معامله نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما