شناسهٔ خبر: 66877833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سند دار شدن بیش از ۸۳ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۷۹ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی روستایی استان معادل ۸۳.۷ درصد این واحد‌ها صاحب سند مالکیت شده است.

صاحب‌خبر -

سند دار شدن بیش از ۸۳ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، خواجه‌ای گفت: سال گذشته پنج هزار و ۸۹۳ فقره سند مالکیت برای واحد‌های مسکونی روستایی و ۵۳۵ فقره سند برای واحد‌های مسکونی شهری در استان به همت بنیاد مسکن و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک روستایی صادر شد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امسال نیز پیش بینی می‌شود بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ فقره سند روستایی و شهری در استان صادر شود.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری را در راستای توسعه عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: طی ۲ ماه گذشته در استان زنجان، ۵۰۳ فقره سند روستایی و ۲۱ سند شهری صادر شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال درصد قابل توجهی از برنامه تعیین شده جلوتر باشیم.


خواجه‌ای با تأکید بر اینکه اقدامات زیربنایی این نهاد انقلابی در راستای تثبیت مالکیت معنوی و قانونی اماکن روستایی انجام می‌شود، افزود: در همین راستا همکاری مناسبی با اداره کل ثبت اسناد و املاک وجود دارد.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: طرح سنددار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پایین برای روستائیان در نظر گرفته شده که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستا‌ها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود.

خواجه‌ای گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان سال گذشته در کشور، رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده است و به دست آوردن این جایگاه برای استان مرهون همین تعاملات و نتیجه کارگروهی و همفکری و هم‌اندیشی است.

نظر شما