شناسهٔ خبر: 66877123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی بجنورد تا پایان خرداد

شهردار بجنورد گفت: تا پایان خرداد، فاز سوم تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: ایجاد تصفیه‌خانه با استانداردهای روز یکی از کمبودها و نواقصی بود که در کشتارگاه صنعتی ایجاد زحمت می‌کرد.

وی افزود: تا پایان خرداد، فاز سوم تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: سال گذشته ایجاد تصفیه‌خانه استاندارد با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سه فاز آغاز و دو فاز آن تکمیل شده است، فاز سوم شامل تکمیل تأسیسات نیز حدود ۸۰ درصد تکمیل شده است.

کشمیری گفت: با تکمیل این تصفیه‌خانه، می‌توان ادعا کرد پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تصفیه‌خانه کشتارگاه که فعالیت‌های زیست‌محیطی استاندارد دارد را در کشتارگاه صنعتی به کار گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: عمر کشتارگاه صنعتی و تأسیسات آن به ۲۰ سال می‌رسد و از همان آغاز به کار اولیه، ایرادهای فراوانی در شبکه تصفیه وجود داشت، اما تلاش کردیم تصفیه‌خانه‌ای که بتواند حداکثر کارکرد و حداقل معایب را داشته باشد، ایجاد کنیم و فرآیند کار رضایت‌بخش است.

نظر شما