شناسهٔ خبر: 66876994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم

پرسپولیس در یک صورت می‌تواند در هفته بیست و نهم لیگ برتر جشن قهرمانی بگیرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پرسپولیس پس از مدت‌ها سرانجام در هفته بیست و هشتم توانست صدر را از چنگ استقلال در بیاورد و خودش در بالاترین رده جدول لیگ برتر تکیه کند.

استقلال در هفته بیست و هشتم مقابل نساجی به تساوی بدون گل رضایت داد تا شاگردان اوسمار در ورزشگاه آزادی، باخت ۳ بر صفر را به پیروزی ۴ بر ۳ جبران کرده و به صدر جدول برسند.

حالا در حالی که فقط ۲ هفته به پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقیمانده، پرسپولیس با ۶۲ امتیاز در صدر جدول و استقلال با ۶۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
با وجود اینکه تنها ۲ هفته به پایان مسابقات باقیمانده در ۲ صورت امکان قهرمانی پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال وجود دارد.

در صورتی که پرسپولیس در این هفته مقابل شمس آذر قزوین به پیروزی برسد و استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر سیرجان شکست بخورد، پرسپولیس با اختلاف ۴ امتیاز و پیش از برگزاری هفته سی ام جشن قهرمانی خود را به پا خواهد کرد.

در صورتی که پرسپولیس به پیروزی برسد و استقلال نیز مقابل گل گهر به تساوی رضایت دهد، اختلاف ۲ تیم به ۳ امتیاز خواهد رسید و با توجه به اختلاف تفاضل‌گل بالای ۲ برای پرسپولیس، شانس سرخ‌پوشان برای قهرمانی باز هم بالا خواهد بود.

در صورتی که پرسپولیس و استقلال مقابل رقبای خود به برتری برسند، تکلیف قهرمانی لیگ برتر به هفته پایانی موکول خواهد شد و همچنین اگر پرسپولیس در قزوین نتیجه نگیرد و استقلال در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد، این جواد نکونام است که مجددا صدر را از پرسپولیس پس می‌گیرد و خود را برای جشن قهرمانی در هفته پایانی آماده می‌کند.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما