شناسهٔ خبر: 66873906 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری کنسرت موسیقی تلفیقی در فرهنگسرای نیاوران

تهران- ایرنا- کنسرت موسیقی تلفیقی توسط گروه وصال علوی، نهم خردادماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کنسرت موسیقی تلفیقی به خوانندگی و آهنگسازی وصال علوی با اجرای قطعه «قصه» و دیگر قطعات، چهارشنبه- نهم خردادماه- از ساعت ۲۱ اجرا می‌شود.

در این برنامه تنظیم و پیانو توسط آرمان منورصادق انجام می‌شود و سکوئنس و سینتی‌سایزر نیز بر عهده مهران هوشمندیان است.

علوی پس از ۳۵ اجرای موفق در کنسرت نمایش «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در کنار ستاره‌های سرشناس هنر ایران از جمله استاد محمد شمس‌لنگرودی، فرزین محدث، امیرحسین فتحی و اجرای زنده قطعه پر مخاطب «تنها»، اکنون در نخستین اجرای صحنه‌ای رسمی خود در سال ۱۴۰۳ با اجرای کنسرت تلفیقی به سالن خلیج فارس مجموعه فرهنگسرای نیاوران می‌آید.

برگزاری کنسرت موسیقی تلفیقی در فرهنگسرای نیاوران

علوی متولد سال ١٣٧١، فعالیت هنری خود را از سال ١٣٨٢ آغاز کرد، وی آواز را زیر نظر اساتیدی همچون مجید روزیطلب، حمیدرضا نوربخش، نادر گلچین، امید زارع، کرامت پیرابی و محمد ذاکرحسین فراگرفت.

حضور در اُپرای «حافظ» با همراهی ارکستر ناسیونال اوکراین در سال ١٣٩١ به کارگردانی بهروز غریب پور، حضور در آلبوم «ایرانه خانوم» با حضور پیمان سلطانی، شهرام ناظری و سالار عقیلی با همراهی ارکستر فیلارمونیک وین، خوانندگی در کنسرت‌های متعدد با گروه‌های موسیقی کلاسیک ایرانی استان فارس از جمله گروه‌های باران، هم نوازان سپید، هم آوایان، خموش، هم نوازان ایران و خنیا از سوابق هنری علوی است.

همچنین برگزیده چهار دوره جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس در سال‌های ١٣٩٠، ١٣٩١، ١٣٩٢ و ١٣٩٣، برگزیده هفدهمین دوره فستیوال موسیقی جوان در سال ١٣٩٢ و کسب عنوان نخست فستیوال تک خوانی در سال ١٣٨۵ شیراز در تالار حافظ از افتخارات وی در زمینه موسیقی است.

نظر شما