شناسهٔ خبر: 66870836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ موسوی گفت: علاقمندان تا ۱۹ خردادماه فرصت دارند با مراجعه به سایت my.oghaf.ir در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: امسال رده های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند در رشته‌های قرائت، تحقیق و حفظ کل در مراحل شهرستانی، استانی و سراسری شرکت کنند، اما در رده سنی بالاتر از ۱۸ سال، امکان شرکت در همه رشته‌ها وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: علاقمندان در بخش آوایی انفرادی؛ در رشته حفظ (۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و در بخش گروهی، در رشته‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم رقابت خواهند کرد.

موسوی گفت: در بخش معارفی عمومی، شرکت کنندگان در رشته‌های ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر که صرفا در مرحله شهرستانی است و در بخش معارفی تخصصی در رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی در ثبت نامی‌ها داشتیم، افزود: همه هزینه‌ها و جوایز مسابقات قرآنی از محل نیات خیر واقفان و از محل درآمد‌های موقوفات تأمین و پرداخت می‌شود و اوقاف این مسابقات را هر ساله در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌کند.

نظر شما