شناسهٔ خبر: 65604511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان زنجان

طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان از اجرای طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

‌حجت‌الاسلام کرمی افزود: این طرح‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۲۲ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و آماده‌سازی اماکن متبرکه برای پذیرایی از روزه‌داران و مسافران نوروزی تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان آغاز شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان با اشاره به اینکه در راستای طرح ضیافت الهی مراسم سخنرانی، جزءخوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم و دعاخوانی در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود، ادامه داد: خیمه‌های معرفت با غرفه‌های پاسخگویی به سئوالات شرعی، کودک و نوجوان در آستان مقدس امامزادگان با حضور روحانیون و مبلغین اعزامی از قم و بومی برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به برگزاری مراسم لحظه تحویل سال‌نو در بقاع متبرکه ، خاطرنشان کرد: آیین تحویل سال‌نو با حضور پرشور مردم مانند سال‌های گذشته در جوار امامزادگان با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

نظر شما