شناسهٔ خبر: 66869723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیرکل کانون کرمانشاه در ششمین نشست شورای فرهنگی استان؛

مردمی بودن عنصر کلیدی در حکومت دینی

مدیرکل کانون کرمانشاه در ششمین نشست شورای فرهنگی استان؛ مردمی بودن را عنصر کلیدی در حکومت دینی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، مدیرکل کانون استان در ششمین نشست شورای فرهنگی؛ مردمی بودن را عنصر کلیدی در حکومت دینی دانست.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تسلیت این ایام گفت: راه و مسیر شهدای خدمت روشن است و الحمدلله با وجود برکت و سایه‌ی مقام معظم رهبری و مدیریت بی‌نظیر ایشان، این روزهای بحرانی نیز در حال گذران هستند و این جایگاه ولایت در جامعه و رکن کلیدی حکومت اسلامی را نشان می‌دهد و آنچه که در حال حاضر مهم است تلاش برای خدمت به ملت و مردم می‌باشد؛ دیپلماسی ما مردم هستند و در واقع به دنبال محبت و ولایت و رابطه‌ی آن بین مردم و دولت هستیم، این حضور و نقش‌آفرینی ملت در وقایع بسیار قابل توجه است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: با تبیین صحیح مسیر با برکت خون شهدا را ادامه خواهیم داد و حضور حداکثری از ارکان کلیدی است. هر کس در مسیر خدمت مردم باشد با عزت از دنیا می‌رود. ما نیز به سهم خود باید با تبیین مسیر اسلامی در قالب مراکز در این راه بزرگ قدم برداریم. باید با گفتمان صحیح، شاخص‌ها را بنا نهیم و نتیجه تحولاتی باشد که در عرصه‌های مختلف اثر گذاری مثبت آنها ببینیم.

مردمی بودن عنصر کلیدی در حکومت دینی
زنجانی تصریح کرد: مردمی بودن عنصری کلیدی در حکومت دینی است و خداوند این توان و نعمت را نیز به ما عطا نماید تا ادامه‌دهنده‌ی راه شهدا باشیم و با شدت و جدیت پر رنگ‌تری کار را پیش ببریم. ما نیز باید در حوزه‌ی کودک و نوجوان دین خود را ادا کنیم و با تمام توان در این عرصه به نحو مطلوبی انجام وظیفه نماییم و با توجه به نزدیک بودن ایام تابستان، به یاری پروردگار، کانون استان به شکل پر شور و پر رنگ‌تری ظاهر خواهد شد و سنگ تمام می‌گذارد.
نیروهای کمکی مراکز، جمع‌بندی مبحث منابع انسانی تا قبل از تابستان، بازدیدها نحوه‌ی ارتباط گرفتن کارشناسان ستاد با مراکز، برگزاری آیین آغاز به‌کار تابستانه، جابجایی برخی از نیروهای استان، تعریف هزینه‌ی حق عضویت و ثبت‌نام اعضا در مراکز و... از مباحثی بود که در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.
سپس با ارائه‌ی گزارشی از وضعیت حلقه‌های میانی در مراکز استان و اعلام آمادگی و استقبال ستاد برای دو و سه شیفت شدن مراکز استان، در خصوص برنامه‌های پیش رو صحبت شد.
گفتنی‌است توسط مدیرکل استان و به مناسبت ایام روابط عمومی در هفته‌ای که گذشت، از کارشناس روابط عمومی و کارشناس سمعی و بصری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تقدیر شد.

مردمی بودن عنصر کلیدی در حکومت دینی

نظر شما