شناسهٔ خبر: 66865605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

بهر برداری از ۶۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۳ استان کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد. «مهرداد بذرپاش» گفت: بیش از ۲ میلیون ۶۰۰ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگذاری مرکز سیستان وبلوچستان ،وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد. «مهرداد بذرپاش» گفت: بیش از ۲ میلیون ۶۰۰ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

وی افزود: این هفته نزدیک به ۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد و تقدیم مردم این سه استان می‌شود که نشان می‌دهد راه و مسیر شهید رئیسی ادامه دارد و متوقف نمی‌شود.

اکبری رئیس اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ هزار واحد مسکن روستایی وحمایتی در باحضور وزیر مسکن به بهره برداری می‌ رسد.

<div id="video-display-embed-code_11156134"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244423/11156134?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما