شناسهٔ خبر: 66865530 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

جزئیات بیشتر در خصوص طرح کالابرگ جدید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز به نقل از برنا، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری خبر داد و گفت: روز گذشته جلسه‌ای با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم تا فرایند آن را به شکل جدید طراحی و اجرایی کنیم، اما جزئیات آن هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: یکی از سخنان مورد تاکید شهید رئیسی بر این امر بود که کارگاه و کارخانه‌ای تعطیل نشود. مساله دیگه که رئیس جمهور شهید به آن تاکید می‌کرد رشد اقتصادی بود که سال گذشته بعد از یک دهه رکورد شاهد رشد اقتصادی در کشور بودیم به طوری که صندوق بین‌المللی پول هم بر این مساله صحه گذاری کرده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم رشد اقتصادی در کانال رشد ۸ درصدی حرکت کند، تاکید کرد: بحث دیگر مهار تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.​

مرتضوی درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: جلسه‌ای با آقای مخبر داشتیم تا این فرآیند را به شکل جدید طراحی کرده و انجام دهیم. جزییات آن اعلام می‌شود؛ البته این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود، اما جزئیات آن هنوز به تایید نرسیده است.

وی ادامه داد: برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.

وزیر تعاون درباره ساخت مسکن کارگری گفت: جانشین قرارگاه مسکن کارگری منصوب شده و تعاونی‌های کارگری در حال تلاش هستند تا مسکن کارگری به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

نظر شما