شناسهٔ خبر: 66865134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

قهرمان لیگ برتر هندبال فاتح دیدار معوقه شد

صاحب‌خبر -
گروه ورزی:مس کرمان در دیدار معوقه لیگ برتر هندبال مردان به برتری رسید. به گزارش ایسنا، با وجودی که هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر هندبال مردان روز گذشته با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید و رده‌بندی تیم‌ها مشخص شد اما دیدار معوقه هفته بیست و یکم میان تیم قهرمان یعنی مس کرمان و تیم قعرنشین فرازبام خائیز دهدشت امروز در تالار فدراسیون هندبال برگزار شد و در پایان با نتیجه ‌۳۳ بر ۲۵ به سود تیم مس کرمان به پایان رسید. 

 
این دیدار قرار بود هفته قبل یکم خرداد برگزار شود که به دلیل سانحه و شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراهش به تعویق افتاد. مس کرمان در این دوره از لیگ سه هفته زودتر از پایان قهرمان شده بود. این تیم تنها با یک باخت و داشتن ۴۴ امتیاز قهرمان شد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند در رده های دوم و سوم ایستادند.

ادای احترام به شهید جمهور و هیات همراه
در ابتدای این دیدار بازیکنان هر دو تیم با قرائت قرآن، اهدای گل و یک دقیقه سکوت به شهید جمهور و هیات همراهش ادای احترام کردند. محمدشروین اسبقیان در اواسط نیمه اول برای تماشای این دیدار به سالن فدراسیون آمد. در این بازی حدود ۷ یا ۸ نماینده مجلس حضور داشتند. 

تقدیر از خانواده شهید غیرت و پدر هندبال ایران
در پایان نیمه اول از خانواده شهید غیرت حمیدرضا الاغی با اهدای پیراهن شماره ۸ تیم ملی تقدیر شد. همچنین از پدر هندبال ایران محمدعلی امیرتاش  تقدیر شد.مراسم اختتامیه و توزیع جام و مدال‌ها امروز قرار است در فدراسیون و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شود. 

رده‌بندی تیم‌های لیگ برتر هندبال در پایان فصل سی و ششم:
قهرمان- صنعت مس کرمان ۴۴ امتیاز
نایب قهرمان- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۷ امتیاز
۳- گیتی پسند ۳۵ امتیاز
۴- فولاد مبارکه سپاهان ۳۴ امتیاز
۵- زغال‌سنگ طبس ۲۶ امتیاز
۶- پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۵ امتیاز
۷- نفت و گاز گچساران ۲۳ امتیاز
۸- پیکان سبزوار ۱۶ امتیاز
۹- سپاهان نوین ۱۴ امتیاز
۱۰- آلومینیوم اراک ۱۰ امتیاز
۱۱- پرواز هوانیروز ۱۰ امتیا۸ز
۱۲- فرازبام خائیز دهدشت ۷ امتیاز

نظر شما