شناسهٔ خبر: 66856123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم هندبال پیکان سبزوار برابر فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد

سبزوار- ایرنا - تیم هندبال پیکان سبزوار در هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲۴ بر ۲۷ مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تیم‌ پیکان هندبال سبزوار با این شکست در مجموع با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال مردان کشور باقی ماند.

امید یگانه مدیر فنی تیم پیکان سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما دست تیم ما در تعویض‌ها خالی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه سه بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم اما در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

همچنین رسول دهقان مدیر تیم سپاهان اصفهان نیز به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه تیم پیکان سبزوار در دقایقی از این دیدار تیم ما را با حمله‌های متعدد بر روی دروازه آزار داد، اما در نهایت موفق به کسب پیروزی ارزشمندی شدیم.

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به مناسبت شهادت آیت الله رییسی همراهانش به نام «شهدای خدمت» نامگذاری شده و با یک دقیقه سکوت در ابتدای همه بازی‌ها برگزار می‌شود.

در فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان ۱۲ تیم آلومینیوم اراک، پرواز هوانیروز اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، پیکان خراسان، زغال سنگ طبس، سپاهان نوین، گیتی پسند اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند.

این با قضاوت حسین جلیلی و شهاب شریعت در سالن هندبال سه هزار نفری شهید «حمیدرضا الداغی» سبزوار برگزار شد و حسین رونق نماینده فدراسیون و سیف الله حیدرپور به عنوان ناظر فنی این دیدار حضور داشتند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما