شناسهٔ خبر: 66864598 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

دهمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار‌ دقیق و اتوماسیون در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

دهمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار‌دقیق و اتوماسیون (ICCIA۲۰۲۴)، ۱۵ تا ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه کاشان و با همکاری انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه کاشان، محسن شفیعی‌راد، با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس با هدف گسترش و ارتقای دانش و فناوری در حوزه‌های کنترل و اتوماسیون، بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربه بین جامعه علمی و صنعتی را فراهم می‌سازد.

 دبیر دهمین کنفرانس کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون با بیان اینکه این کنفرانس که معتبرترین رویداد تخصصی کنترل در کشور و در سال جاری است که در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این رویداد فرصتی منحصر به فرد برای گردهمایی اساتید دانشگاه، دانشجویان، محققان، مدیران و کارشناسان صنعت کنترل و ابزار دقیق خواهد بود تا ضمن به اشتراک‌گذاری چالش‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود، با جدیدترین یافته‌ها و پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های کنترل و اتوماسیون آشنا شده و از تجربیات یکدیگر نیز بهره‌مند شوند.

وی افزود: کمیته برگزاری کنفرانس ضمن تدارک میزگردها و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته کنترل (داخلی و خارجی)، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی و برنامه‌های جانبی دیگر، از تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس است، تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه اینترنتی کنفرانس به این نشانی ارسال کنند:

https://iccia2024.kashanu.ac.ir

در پایان از تمامی اساتید، دانشمندان، دانشجویان، صنعتگران، حامیان و ... دعوت می‌شود تا در این رویداد علمی مهم در شهر زیبای کاشان حضور پیدا کرده و با تبادل دانش و تجربیات و همچنین حمایت خود، به پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این حوزه کمک کنند.

نشانی وب‌سایت کنفرانس: iccia2024.kashanu.ac.ir

دبیرخانه کنفرانس و اطلاعات تماس:

https://iccia2024.kashanu.ac.ir/Home/Content/12

نظر شما