شناسهٔ خبر: 66859021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

امام جمعه قم: در انتخابات پیش‌رو دشمنان از بیرون و مزدوران از داخل کشور به این انقلاب چشم طمع دوخته‌اند/ فقط باید به ولایت فقیه نگاه دوخت و از ایشان فرمان گرفت

امام جمعه قم گفت: مسئولیت ریاست جمهوری را باید به اهلش سپرد و مردم در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند و در این راستا نباید تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید محمد سعیدی، امام جمعه قم، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در شبستان امام خمینی، حرم حضرت فاطمه (س) و به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: حضور گسترده و تاریخی ملت در بدرقه این شهیدان، به فرموده رهبر معظم انقلاب نشان دهنده بیداری ملت ما و نشان از تجلیل و تکریم یک خادم است.

او افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی شخصیت‌های بزرگی داشتیم که حتی همراه امام راحل از پاریس به ایران آمده بودند، اما پس از رحلتشان چنین بدرقه از سوی مردم نداشتند.

وی گفت: عنوان سید الشهدای خدمت برای رییس جمهور شهید از عنوان شهید کربلا الهام گرفته شده و ما شاهد بودیم که از اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای خدمت حاضر شدند و این امر موجب استمرار مسیر انقلاب اسلامی و تداوم بخش نهضت خواهد بود.

امام جمعه قم تاکید کرد: باید بدانیم که همگان از این جهان خواهند رفت و در این مسیر نباید دچار غفلت شویم و باید تلاش کنیم برای رسیدن به دنیای آخرت، دستمان پر باشد.

وی بیان کرد: برخی‌ها به خواب سنگینی رفته‌اند و به عبادات، حق الناس و حق الله توجه لازم را ندارند و این در شرایطی است که انسان می‌داند نمی‌تواند اموالی که در این دنیا به دست می‌آورد را به دنیای آخرت انتقال دهد.

او عنوان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای ظهورش حوادث مختلفی را به خود دیده و خداوند نیز سنتی دارد که امور خود را به وسیله اسبابی دنبال می‌کند و این انقلاب نیز تا امروز به برکت جانفشانی‌های ایثارگران، شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی محفوظ مانده است.

سعیدی تصریح کرد: شهادت یکی از مسیر‌هایی ست که نشان می‌دهد مؤمن راه درستی را طی کرده است.

وی ادامه داد: مطالعه وصیت‌نامه شهیدان و در راس آنان وصیت‌نامه امام راحل باید مورد توجه نسل جوان و آحاد جامعه باشد چرا که برگرفته از روایات اهل بیت علیهم السلام و آیات الهی است و انسان باید در این حوادث شکر شهادت به جای بیاورد و مسیر شهدا را ادامه دهد.

او گفت: در انتخابات پیش رو دشمنان از بیرون و مزدوران از داخل کشور به این انقلاب چشم طمع دوخته‌اند و در این درحالی است که ملت مسیر شهدای خدمت را ادامه می‌دهد.

امام جمعه قم با بیان اینکه «باید در انتخابات نشان دهیم که قدردان خون شهدا هستیم»، افزود: ملت بزرگ ایران باید فردی مناسب را برای این منصب انتخاب کنند که به دنبال جناح خود و وابسته به جریان‌های سیاسی نباشد و برای رضای خدا و عزت اسلام و ایران کار کند و فردی متخصص و دین‌دار باشد.

سعیدی بیان کرد: مسئولیت ریاست جمهوری را باید به اهلش سپرد و مردم در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند و در این راستا نباید تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه بود و فقط باید به ولایت فقیه نگاه دوخت و از ایشان فرمان گرفت.

منبع: مهر

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما