شناسهٔ خبر: 66858207 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور مقام‌های نیجر در سفارت ایران برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید و همراهانش

مقام های نیجر با حضور در سفارت ایران در این کشور به آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان که در حادثه سقوط هلی کوپتر شهید شدند ادای احترام کردند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از ابیجان، مقام های نیجر با حضور در سفارت ایران در این کشور به آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان که در حادثه سقوط هلی کوپتر شهید شدند ادای احترام کردند. 

 

 

حضور دبیر سازمان مردم نهاد صدای مادران در سفارت کشورمان در نیجر برای تسلیت
فاطمه لوالی، دبیر سازمان مردم نهاد صدای مادران، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجر، ضمن عرض تسلیت به سفیر کشورمان، دفتر یادبود شهادت دکتر رئیسی، رییس‌جمهور و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کرد.



حضور قائم مقام حزب الامة نیجر در سفارت کشورمان برای تسلیت
قائم مقام حزب الامة نیجر، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجر، ضمن عرض تسلیت به سفیر کشورمان، دفتر یادبود شهادت دکتر رئیسی، رییس‌جمهور و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کرد.



حضور دبیر نهضت میهن پرستان برای عدالت و توسعه در سفارت ایران در نیجر
محمد الحاج امانی، دبیر نهضت میهن پرستان برای عدالت و توسعه، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجر، ضمن عرض تسلیت به سفیر کشورمان، دفتر یادبود شهادت دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کردد.


حضور دبیر جمعیت احیای فرهنگ اسلامی در آفریقا در سفارت کشورمان برای تسلیت
محمد دان کاموا، دبیر جمعیت احیای فرهنگ اسلامی در آفریقا، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجر، ضمن عرض تسلیت به سفیر کشورمان، دفتر یادبود شهادت دکتر رئیسی، رییس‌جمهور و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کرد.



حضور کاردار لیبی در نیجر در سفارت کشورمان برای تسلیت
کاردار لیبی در نیجر، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تسلیت به سفیر کشورمان، دفتر یادبود شهادت دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کرد.

 

 

نظر شما