شناسهٔ خبر: 66856748 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فردا آخرین فرصت شرکت در جشنواره راه کار

پایان نامه‌های تخصصی اساتید و دانشجویان در قالب جشنواره راه کار به ایده، الگو یا تجربه تبدیل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز گفت: در این جشنواره پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به محصولی را در حوزه علوم انسانی داشته باشند، در دو بخش اساتید و دانشجویی با هم رقابت می‌کنند.
سید اسماعیل مسعودی افزود: ما محصول را یک کالای فیزیکی، خدمت، تجربه، الگو یا یک ایده می‌دانیم.
مسعودی اعلام کرد: اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه‌های منطقه هفت کشور، شامل استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از طریق وبگاه جشنواره می‌توانند در این رقابت بزرگ شرکت کنند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا فردا هفتم خرداد با مراجعه به نشانی وبگاه: http://www.b۲n.ir/rah-kar برای ثبت پایان‌نامه یا رساله خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: طرح‌های ثبت‌شده، چهارشنبه ۹ خرداد به‌صورت حضوری در دانشگاه شیراز داوری و به پایان‌نامه‌ها یا رساله‌های برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی اضافه کرد: در بخش اساتید به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق خواهد گرفت، علاوه بر آن برای تبدیل پایان‌نامه یا رساله به محصول یا خدمت، حمایت‌هایی شامل فضای کار اشتراکی رایگان به‌مدت یک سال، حمایت مالی بلاعوض تا سقف ۱۰۰میلیون تومان و تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد اعطا خواهد شد.
وی افزود: برای بخش دانشجویی هم برای برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۸ و ۵ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است، علاو‌ه بر آن برای تبدیل پایان‌نامه یا رساله به محصول یا خدمت، حمایت‌هایی مانند فضای کار اشتراکی رایگان به‌مدت یک‌سال، حمایت مالی بلاعوض تا سقف ۱۰۰میلیون تومان و تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

نظر شما