شناسهٔ خبر: 66854214 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در همدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از توزیع ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در مرحله اول توزیع سوخت بین ناوگان کشاورزی شهرستان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رحمان ایرانپور از توزیع ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در مرحله اول توزیع سوخت بین ناوگان کشاورزی شهرستان همدان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای جلوگیری از قاچاق و هدررفت سوخت اختصاص سوخت به مصرف کنندگان بر اساس عملکرد واقعی آنهاست افزود: به طوری که میزان مصرف نیرومحرکه بر اساس پارامترها و عملکرد آن مشخص شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در ادامه یادآور شد: همدان دارای ۴ هزار و ۲۴۴ دستگاه نیرومحرکه بخش کشاورزی شامل انواع تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین، تراکتور باغی، تیلر و کمباین است.

وی با تاکید بر اینکه سطح زیرکشت محصولات زراعی و باغی در همدان ۱۴۱ هزار و ۱۱۹ هکتار است تصریح کرد: ۱۳ میلیون لیتر سهمیه سوخت به این شهرستان تخصیص یافته است.

ایرانپور بیان کرد: از ۱۳ میلیون لیتر سوخت تخصیص یافته از ابتدای بهار ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر توزیع شده است.

وی در ادامه گفت: پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه سدف، تعیین میزان سهمیه سوخت توسط کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام می‌گیرد، همچنین سهمیه سوخت بر مبنای سطح زیرکشت نیز برآورد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: سهمیه‌های تعیین شده ۳۵ درصد در فصل بهار، ۳۰ درصد در تابستان و ۳۵ درصد در فصل پاییز منظور می‌شود.

نظر شما