شناسهٔ خبر: 66854170 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام تغییرات برنامه امتحانات پایانی طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم

معاون آموزش حوزه علمیه قم تغییرات برنامه امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلاب سطوح عالی در خرداد و مرداد را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر همتیان؛ معاون آموزش حوزه علمیه قم درباره برنامه امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلاب سطوح عالی قم، گفت: پیش از این قرار بود امتحانات پایان سال تحصیلی طلاب سطوح عالی ۳۰ خرداد تا ۴ تیر برگزار شود و تمهیدات لازم نیز بر اساس همین برنامه پیش‌بینی شده بود، اما در شرایط فعلی در این برنامه تغییراتی ایجاده شده است.

همتیان ادامه داد: بعد از شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه و اعلام تقویم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با توجه به ضرورت جهاد تبیین و نقش‌آفرینی اساتید و طلاب در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تغییر برنامه امتحانی پایان سال ضروری به نظر رسید، بر این اساس مقرر شد امتحانات نوبت خرداد از ۲۰ تا ۲۴ همین ماه برگزار شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر برنامه یاد شده، مقرر شد بعد از ایام تبلیغی دهه اول محرم، اوایل مرداد نوبت امتحانی دیگری نیز برگزار شود و طلابی که به هر دلیل امکان حضور در امتحانات خرداد را ندارند بتوانند در این نوبت امتحانی شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه قم درباره برگزاری امتحانات شهریور نیز اضافه کرد: این امتحانات طبق روال برگزار می‌شود و جزئیات برنامه امتحانی خرداد و مرداد به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما