شناسهٔ خبر: 66851105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاشان

آیت‌الله رئیسی رییس جمهور مردمی بود

آیت الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها در آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) کاشان با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با الهام از آموزه‌های دین مبین اسلام در مسیر خدمت به مردم گام برمی داشت، گفت: آیت الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی کرد و تا بدانجا پیش رفت که در این راه شهادت رسید.


حجت الاسلام مصطفی رستمی افزود: مردم قدر خادمان واقعی خود را می‌دانند و با اینکه فقدان از دست دادن این سرمایه‌های عظیم دشوار و جبران ناپذیر است، در هر شرایطی پاسداشت خدمات آنان را فراموش نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در مسیر پیگیری و تحقق مطالبه‌های رهبری عمل می کرد تاکید کرد: خستگی ناپذیری ، اخلاص ، ساده زیستی و پاکدستی از جمله ویژگیهای بارز این شهید مجاهد بود.


حجت الاسلام رستمی امیدواری، خدمت جهادی و پرهیز از بیان مسایل و موضوع‌هایی که ممکن بود تفرقه ایجاد کند، را از دیگر شاخص‌های شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور عنوان کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی، الگوی کار جهادی بود.
وی همچنین با تشریح برخی ابعاد شخصیتی دیگر شهدای همراه آیت الله رییسی از جمله امام جمعه فقید تبریز گفت: شهید آل هاشم فردی متواضع، مومن، مردمی و بافرهنگ بود و شهید امیرعبداللهیان نیز یک دیپلمات میدان‌دار انقلابی و درواقع حاج قاسم عرصه دیپلماسی به شمار می رفت.

آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی و همراهانش

نظر شما