شناسهٔ خبر: 66840869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید آیت الله رییسی از عمق جان ولایت پذیر بود

شهادت آیت الله رئیسی جهان را در غم فرو برد.

صاحب‌خبر -

شهید آیت الله رییسی از عمق جان ولایت پذیر بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رییسی و شهدای خدمت در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، گفت: حادثه شهادت آیت‌الله رییسی جهان را به حیرت انداخت و همه ناراحت و غمگین شدند.
حجت الاسلام جعفری افزود: ایمان ستون اول و خمیرمایه بنای حیات طیبه است و آیت‌الله رییسی به عنوان یک رییس جمهور، با ایمانی عمیق به خداوند، مسیر اسلام را دنبال کرد.
وی گفت: با وجود آنکه شهید آیت الله رئیسی در جایگاه‌های مختلف دستگاه قضایی حضور داشت ولی پس از انتخاب به عنوان رییس قوه قضاییه خود را بی نیاز از مشورت نمی‌دانست و هر جا لازم بود از نظر زیر دستان خود نیز بهره می‌بُرد.
وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیاری از تصمیمات زیرساختی که رییس جمهور شهید (آیت الله رئیسی) اتخاذ کردند در آینده نتیجه بخش می‌شود.
رییس دادگستری استان اصفهان ولایتمداری را دیگر ویژگی‌های آیت الله رئیسی دانست ادامه داد: شهید رییسی از عمق جان ولایت پذیر بود نه اینکه تظاهر به ولایت داشته باشد، معتقد بودند که در همه امور مبتنی بر نظر ولایت فقیه حرکت کنند و در بسیاری از سفر‌های خود حضور مردم و استقبال از خود را در راستای استقبال از انقلاب و نظام اسلامی توصیف می‌کردند.
وی با اشاره به دغدغه آیت‌الله رییسی برای رفع محرومیت در جامعه گفت: آیت‌الله رییسی به دور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت در دستور کار قرار دهد، ایشان عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

نظر شما