شناسهٔ خبر: 66848209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار مازندران:

دستاورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید به مازندران تصویب شد

«نوری» گفت: دستاورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید به مازندران تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام دو سفر استانی شهید آیت الله رئیسی به مازندران اظهار داشت: دستاورد این سفر‌ها به این خطه از شمال کشور تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هاست.

نوری، افزود: این میزان اعتبار سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید به مازندران جدای از تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکید بر ارتباط مردمی و بررسی از نزدیک مشکلات و چالش‌های موجود واحد‌های صنعتی در این سفر‌ها باعث شد که اکنون شاهد راه اندازی مجدد بنگاه‌های اقتصادی تعطیل مازندران هستیم.

وی اذعان داشت: در دولت سیزدهم به موضوع تامین آب توجه جدی شد به طوریکه ۶۵ درصد اعتبارات تکمیل سد گلورد در این دولت تامین شده است.

نوری همچنین گفت: در سفر دوم شهید آیت الله رئیسی به مازندران اعتبارات خوبی برای ساخت و تکمیل سد البرز، دیگر سد استان در نظر گرفته شد.

وی تعمیم پوشش بیمه برای آحاد جامعه را بخش دیگری از دستاورد دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر افراد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیمه شده اند و در فاز جدید بیمه رایگان کودکان زیر هفت سال کلید خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما