شناسهٔ خبر: 66846767 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان اموال عمومی و خصوصی در استان سمنان

با تلاش پلیس استان سمنان سارقان طلا ، مصالح ساختمانی ، کابل های برق و مخابراتی و سایر اموال عمومی و خصوصی دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: سارقی که با اغفال فروشندگان طلا اقدام به کش روزنی طلا کرده بود، شناسایی و در عملیات ماموران پلیس دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد خانمی جوان وارد مغازه طلا فروشی‌های سطح شهرستان شده و با سرگرم کردن فروشندگان نسبت به سرقت طلاجات اقدام و به سرعت از محل خارج شده است.

وی گفت: ماموران توانستند متهم را که خانمی ۳۵ ساله و غیر بومی بود شناسایی و طی یک عملیات دقیق و ضربتی در یکی از طلافروشی‌های شهر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره کش روزنی و کشف طلاجات مسروقه از وی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقان قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر خبر داد.

سرهنگ عباس عرب افزود: متهمان در بازجویی پلیس به ۷ فقره سرقت تجهیزات ساختمانی از قبیل کابینت کولر آبی درب و پنجره و ... در آن منطقه اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سیم و کابل برق هوایی حین دزدی، با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در بخش انتظامی بسطام ، سارق حین سرقت بر روی دکل برق دستگیر شد .

 

سارق سابقه دار و غیر بومی ۴۵ ساله، انگیزه خود از انجام سرقت را تهیه مواد مخدر برای مصرف خود عنوان کرد.

سردار موقوفه ئی از اعتراف متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی خبر داد و گفت: سارق با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ۲ سارق اماکن دولتی و خصوصی و باغات با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عباس عرب افزود: با تقویت گشت زنی‌های انتظامی، بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق در مخفیگاهشان در جنوب شهر سمنان شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر دستگاه جوش، سیم و کابل، دریل و یک دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سارق داخل خودرو، حین انجام سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال حسینی گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در یکی از محله‌های شهر مشاهده کردند فردی در حال باز کردن درب یک دستگاه پراید است که با انجام عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه سارق ۲۹ ساله و غیربومی تعدادی اموال سرقتی به همراه داشت ادامه داد: در بازرسی از منزل وی مقادیری لوازم داخل خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت داخل خودرو و یک مورد تخریب پراید خبر داد و اضافه کرد: متهم با تکمیل پرونده راهی به دادسرا اعزام و با دستور قضایی روانه زندان شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی افزود: در پی اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های ماموران کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود سارق سابقه دار شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد اظهار داشت در بازرسی از مخفیگاه وی ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و با تشکیل پرونده و دستور قضائی روانه زندان شد

نظر شما