شناسهٔ خبر: 66844606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گفتمان دولت مردمی شهیدجمهور، گفتمان ولایت بود+عکس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: گفتمان دولت مردمی شهیدجمهور، گفتمان ولایت بود و از هیچ برچسب و کنایه ای ناراحت نمی شد مهم برای رییس جمهور مردمی رضایت داشتن ولی فقیه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد در مراسم گرامی داشت سیدالشهدای مقاومت و همراهانش که در حسینیه بزرگ عاشقان ثارالله برگزار شد به بیان جلوه هایی از خصوصیات بارز شهید رئیسی پرداخت و اظهار کرد: در سراسر پیام تسلیت رهبر به مناسبت شهادت شهیدجمهور، رضایت ایشان از رئیس جمهور مردمی در مدت خدمتش نمایان بود.
وی افزود: رهبر از شهیدجمهور به عنوان خدمتگذار مخلص و با ارزش یاد می کند که خستگی ناپذیر بود. در دوران حیات ایشان هم ،از خدمات بی وقفه و جهادی آیة الله رئیسی تمجید به عمل آورده بود.

دولت سیزدهم به این باور رسیده بود که آمریکامانع پیشرفت ایران است

چهکندی همچنین در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در مسجد علیا شهر کدکن برگزار شد، به بیان نکاتی پیرامون دستاوردهای دولت مردمی شهید رئیسی پرداخت و بیان کرد: این دولت به این باور داشت که آمریکا نه تنها حل کننده گره ها نیست بلکه مانع بسیاری از پیشرفت هاست پس لذا نگاه اساسی و جدی به سرمایه های درونی کشور داشت و باور داشت با همت خود مردم می شود پیشرفت کرد.

وی عنوان کرد: لذا با همین نگاه ریشه ای به مردم و قدرت مردم،منافع ملی را هیچگاه قربانی منافع حزبی نکرد.همین امر باعث شده عاشقان انقلاب اینچنین در تشییع پیکر این شهدا شرکت کنند،و شهید رئیسی مانند شهید حاج قاسم ،از دوران حیات قدرت بیشتری خواهد داشت.

در محل مراسم عزاداری مسجد علیا شهر کدکن بنری نصب شده بود که مردم دلنوشته هایی برای شهیدجمهور و همراهان گرامی ایشان می نوشتند.

گفتمان دولت مردمی شهیدجمهور، گفتمان ولایت بود

نظر شما