شناسهٔ خبر: 66844542 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو

استانداری مرکزی: خودرو‌ها در روز‌های سه‌شنبه در محدوده زیر پل خیبر تا میدان شورا تردد نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی با اشاره به طرح پیاده‌راه مسیر پل خیبر تا میدان شورا گفت: مقرر شد در دو طرح ضلع جنوبی و شمالی پیاده‌راه به صورت سنگفرش شود که قسمت جنوبی آن مصوب شد و اصلاحات، محدودیت‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم هم باید انجام شود.

اسدی افزود: طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در همین محدوده با اطلاع‌رسانی طرح و اعلام زمان اجرا توسط شهرداری یکی دیگر از مصوبات بود.

او گفت: مقرر شد محدوده زیر پل خیبر تا میدان شورا فقط در روز‌های سه‌شنبه خودرو‌ها تردد نداشته باشند و یکی از اصلاحات این است که زیرپل خیبر برای اتوبوس و تاکسی مناسب‌سازی شود.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: پیشنهاد شد تقاطع محور دلیجان-محلات به صورت مسیر رسمی تلقی شود، اما مخالفت هایی شد مبنی بر این که این قسمت مسیل است و احتمال وقوع سیل وجود دارد؛ در نهایت بررسی بیشتر به راهداری واگذار شد.

او با اشاره به بررسی ۵ نقطه حادثه‌خیز گفت: قرار شد این نقاط از منابع ملی پیش‌بینی اعتبار شود که تقاطع محمدآباد در مسیر دلیجان_محلات، تقاطع سد ساوه، تقاطع خنداب و دو مسیر دیگر مقرر شد بررسی شوند.

<div id="video-display-embed-code_11152030"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4243425/11152030?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما